After work

Ännu en arbetsdag avklarad. Idag kände jag mig förtjänt av en bärs faktiskt och till det åt jag sushi... Ja, ok det är inte den bästa sushin. Det är något färdiglagat blaha som Konsum säljer egentligen och det är väl inte sådär super kanske, men det går ner åtminstone.
Detta är den tredje sommaren jag sommarjobbar på Konsum Storängen och denna vecka är den sista schemalagda veckan. Kommer att jobba helgen efter denna också, vilket är nice då 100% OB är inget man tackar nej till. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte älskar alla på jobbet. Alla där är helt underbara och snälla och lönen är bra också.
I lördags var jag hos Ennie, som jag känner genom jobbet, på fest och det var jättekul. Jag upptäckte också, återigen, att Karlskogas uteliv suger. Hemmafester är skoj, men att åka till Statt känns djävligt passé. Jag antar att man är lite bortskämd efter att ha varit både i Linköping och Stockholm nu.

Åh ja, så imorgon börjar jag klockan 6 på morgonen och slutar 15. Nu ska jag luta mig tillbaka med min tekopp i handen och lyssna på musik.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, jag saknar INTE Kga uteliv och STATT...huuuu! Men fest hemma hos nån e alltid najs!

Ha de så kul på jobbet kl 6! ;)

2009-08-12 @ 23:32:38
URL: http://www.michikoskennel.se
Postat av: Hampus

Kopte du Ey bro (Abro) eller?! :D:D

2009-08-13 @ 08:54:13
Postat av: Simon

Naw, det var SAREK hahaha.

2009-08-13 @ 15:31:41
URL: http://tokyorus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0