Stockholm i mitt hjärta

Nu är jag äntligen tillbaks i Stockholm. Har verkligen saknat staden och den har nog med all säkerhet saknat mig! Det har inte hänt mycket alls idag. Jag, farsan och syrran käkade sushi vid Sone-sans sushibar. Han har definitivt stans bästa sushi och det är väl inte så konstigt med tanke på att han är japan också. Han jobbade åt sin bror i Tokyo som sushikock där. Vi som är stammkunder där får lite fler bitar än de som inte väljer att äta där ofta... Dessutom bjuder han alltid på misosoppan också, vilket inte är helt fel! Nåväl, eftersom jag inte har någontig att skriva om direkt denna kväll avslutar jag den hastigt och bestämt med en kvällsbild tagen från lägenhetsbalkongen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0